tugcecet yukarı da arkadaşın dediği gibi 600 800 Gr alsa yeterli ama bebeğin beslenme durumuna ve annenin sütünün yağ oranına ve kalitesine göre de değişir, benim kızım ilk ay sadece 300 Gr almıştı, oğlum ise 1800 Gr almıştı. İkisininde doğum kiloları hemen hemen aynı gibiydi.