Sla7723 Arkadaşlar merhaba kızımın 18 aylık açısından sonra kızarıklık şişlik hafif morluk var bide aşı yapılan yerde kaşıntı bi sıkıntı var mıdır yaşayan var mı ?
glshekr Sla7723 Merhabalar bende dün yaptırdım bir tanesi için şişlik kaşıntı olursa kolonyayla bastır bu aşı da olabiliyor demişti hemşire.Bizde suanlik sorun yok