Dnzdmr valla aynı şey bize de oldu. Bir de uyumamak için ağlaması yok mu mahvetti bizi 2 aydır. Şimdi biraz sakinledi. Gece uyanıyor 3-4 dikiliyor ayağa😞 Doktor 1 yaş sendromu dedi, gece olduğunu uyumamız gerektiğini anlatıp karanlığı filan gösterdik. Uyuyacağı zaman evi kararttık uyku zamanı filan. İşe yaradı daha az direniyor ve uyanıyor. Bizimki yürümeye başladı yavaş yavaş ondan oluyormuş ayrılık kaygısı ve sürekli yürüme isteği dedi doktor🤷🏼♀️