Gzdenr Merhaba arkadaşlar kızım 7 ay 21 günlük fakat ne yaptıysam 2 numara mamayı içiremiyorum bi gece içiyor napmam gerekiyor 1 le devam etsem bi sıkıntı olurmu sma kullanıyorum
Alptugba Gzdenr Mesela dört ölçek yapiyosan 2 ölçeğini bir numara koy cnm öyle öyle alisacak tadina sonra direk 2 numaradan devam edersiniz
Gzdenr Öylede yaptım canım ama 150 cc mama yapıyorsam 60 cc içiyor 1 numarayı yaptığımda hepsini içiyor 🤦♀️
Alptugba Gzdenr O zmn mama değiş canim genelde bebekler de oluyo bu problem bizde sma 2 ye gectigimizde zor iciyodu oğlum sonra sonra alisti
Gzdenr Alptugba daha önce aptamil verdim onda kusuyordu sürekli bebelac verdim hiç içmedi olduğu gibi çöpe gitti mama şimdi korkuyorum açıkcası acaba onuda içmezse diye
Alptugba Gzdenr Canim bide vanilya şurubu deneye bilirsin hatta oğlum mama içmediği zamanlar içine toz vanilya katiyorum biraz iciyo