Merhaba hanımlar bebegim 4 aylik yaklaşık 1 buçuk ay önce bir öksürük başladı ve hirilti hava felan kullandık geçmedi ve bronşit olduğunu söylediler hastaneye yattık 1 hafta kadar hastanede kaldık ve evde hala havaya devam ettik antibiyotik gene kullandık hastanede ayrı evde ayrı suanda cok şükür eskisi kadar olmasada ara ara hiriltisi oluyor alerji doktoruna yönlendirdi doktor gittik ciğerlerinde bir problem olmadığını midede reflu olduğunu söyledi gaviscon tozunu kullanıyorduk fakat fayda etmediği için lansor başladı ama tedirginim daha çok küçük birsuru ilaç kullandık birde lansor bu kadar ilaç daha küçük birde aynı şeyi yaşayan varmi icim çok huzursuz hirilti sanki artmaya başladı gene ağzından gaz çıkartması çoğaldı ve her çıkardığında ağzına bisyler geliyor tıkanıyor ve yutuyor kimi zamanda kusuyor ne yapmam gerektiğini bilmiyorum tedirginim 😓