Miniklord ilk oğlum 41+6 da sıfır sancı ve açılma ile suni sancıyla 7 saat te doğdu 13 dikiş vardi ikinci oğlum 38+2 de sıfır açılma ve sancı ile suni sancı eşliğinde 13 saatte doğdu 6 dikisi vardi 3.oglum ise sıfır sancı ve açılma ile çok şükür 5 saatte doğdu 1 dikiş ile