Pembela Az önce yemek yedik şimdi ev topla çamaşır yıka ev süpür sil Ay o değilde de yazarken çok basitmiş gibi ya😃😃 Sonra akşam banyo yatış Allah izin verirse 😃 Evi toplamama yardıma gelmek isteyen varsa çekinmeyin lütfen 😃
Tombikdonerartikcokpahali Pembela Evi toplamama yardıma gelmek isteyen varsa çekinmeyin lütfen 😃 Oldu o zaman iyi günler
Cey__35 Pembela çarşafı boynuma dolayasım geldi bir an kocamın 😅 sonra sakince bitirdik işe gidince rahatlıyorum bazen
2ogullu1anne Kolay gelsin. Ben bugün çok yorgunum.Daha yemek hazırlayacam.Ye,topla,yıka, çayı koy.Sonra çocukları banyo yaptırıp uyuttum mu.Dinlenirim biraz.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Bu saatlerde temizlik yapmaya hiç alışkın değilim. Sabahtan başlayıp bu saate bitirmem lazım 🤷🏼♀️🙂
Pembela NeclaLeylaCeydaOhnealaneala benimde sabahları evim temiz oluyor canım akşama kadar dağılıyor normal olarak
Maviim Pembela Bende bugün baya iş yaptım mutfağı temizle odaları süpür sil kiler dolabımı boşaltıp sildim yeniden düzenledim portmanto dolabını da aynı şekilde, koltuklarımı süpürüp sildim nevresim değiştirdim banyo yıkadım 😄 şimdi duş aldım aile dizisini izliyoruz kocişkomla kızım uyudu
Pembela Maviim aynen canım ben de 10 dk dır oturuyorum akşam yemeğide yendi. Aile dizisi sarıyor bizde izliyoruz
Alpannesii1301 Pembela Ben butun gün oğlumla ilgilendim son uykusunu yaptı tam evin işlerine baslicaktim kayınvalidem aradii özledik biraz getir diye oğlumu onlara bıraktım 2 saatliğine eve geldim derle topla sil supur çöp at WC banyo yıka derken en son kendim bı duş aldım sonra oğlumu almaya gittim eve geldik uyudu şuan o kadar rahatım ki yarının yemeği için buzluktan kuş başı et ve dolma çıkarcam onları pisircem yarına isim yok yemek hazır oh 🫶🤣🤣🤣🤣🤣
Pembela Alpannesii1301 ennn güzeliii benimde yarına yemek var sadece pilav yapacağım ev toplama işi hergün var illaki dağılıyor sofra kur kaldır.
bebitonunannesi_ Pembela savaş alanı gibi mutfağima yardıma gelecek var mı peki? Ondan sonra başörtülerimi elle yıkayacam tabi bunlar oğlum uyursa mümkün 🤦🏻♀️
Pembela bebitonunannesi_ ben makineye atıyorum 30 derece 14 dakika valla o kadar işin içinde birde elimde yıkamam valla.