esmanur433 Normal doğum yaptım ve bugün tam 40 günn oldu dikişlerim düştü fakat vajinal ağızda hafif bi acı hissediyorum bu normal mi acaba enfeksiyon olabilir mi koku falan yok ama
Eren_fatma1 esmanur433 enfeksiyon olunca kötü kokulu akıntı olur genelde vajina ağzı acı bir süre devam ediyor doktorum bana acı için fito krem önerdi
esmanur433 Ezgikrkl yaaa inşAllah enfeksiyon kapmamıştır öyle olsa nasıl anlarım acaba çok korkuyorum birlikte olmaya
Ezgikrkl esmanur433 Korkma gerek yok benim hala acıyor 6ay olmasına rağmen annem 10 yılda yeni yeni geçiyor derdi
Tgkaneses Ağrıyor ya bn üç hafta ne acı çektim sonrasında sızlamalar devam etti bence bi süre dinlenmeye ver kendını hazır değilsen ilişki yaşama
esmanur433 Tgkaneses sanırım değilim zorlamakta istemiyorum kendimi korku gelşyor sanki gene yırtılacakmış gibi hissediyor insan
Ezgikrkl esmanur433 Yok kız bende öyle sanıyordum da yırtılmıyor ama biraz kontrollü olursa dahi iyi olur hem canınız acımaz hemde korkunuz olmaz
Ezgikrkl Tgkaneses Her ameliyatda yıllar süren bir hafif acı ve kaşıntı olur hanımefendi bizde sürekli ağrıyor hiç dinmiyor her gün ağlıyoruz acıdan demedik herhalde