esrarisoy AlyaBaby çok üzüldüm öyle demeyin göğsünüzü sürekli sağıp boşaltın ki rahatlasın. Bebeğinizin rızkını kesmeyin allah korusun
AlyaBaby esrarisoy emzıremıyorumkı acıdan sagsamda artık çok yoruldumkendımı iyi hissetmıyorum sureklı antıbıyotık ı kullancam meme acılarım ve mastıtlerımden bebegımle ılgılenemıyorum yasayan bılır cok acı bişe 😞😞😞
Yabrukus AlyaBaby canım sayfamda post var ben mastit için çare buldum defne sabunuyla masaj yapıyorsun suyun altında inşallah sanada faydası olur okursun