Neden korkuyorsunuz bir sürü kadın var çocuklarını eşi olmadan büyüten,hergün ağlayan bir anneniz mi olsun isterdiniz yanınızda gülen,sizinle mutlu olan bir anneniz mi?Belli ki bazı şeyleri aşamıyor ve değiştiremiyorsunuz,ben bir sürü hikâye okudum annemle babam mutsuzdu keşke boşansalardı diyen,ya da böylesi daha iyiydi annemde ayrı babamda ayrı mutlu oluyordum diyen,elbette bir arada olabilseniz ne mutlu ama olmuyorsa gözünüz korkmasın mutlaka bir yol bulunur ve şunu unutmayın hayat çok kısa bir bakmışsınız böyle mutsuz geçmiş ömrünüz