Erkal benim bebeğim de öyleydi hatta aylarca o şekilde emdi. Hep memede kavga halindeydi. Çok gazı vardı, çok kusuyordu, bir de sütüm tazyikliydi başta tazyik gelip sonra normale dönünce sinirleniyordu az geliyor diye, ya da ilk emmeye başlayıp da süt çok geliyordu o nedenle sinirleniyordu. benim o nedenle öyleydi.