Miray17 şu an 45 de yanıyor, ailemin evinde de kendimi bildim bileli doğal gaz vardı ama hiç ilgilenmediğim için ilk defa kullanıyor gibiyim 😅 geçen hafta kombi bakımına geldiklerinde 30 da kalsın demiştim boşuna fatura ödersiniz eve etkisi olmaz kendini çalıştırmak için boşa gaz yakar duru gaz yakar tekrar durur bu yüzden fatura ödersiniz dediler bizde 45 e sabitledik fatura ne kadar gelecek bakalım 🥹