Aryayyyyyyy Merhaba bugün kontrole gittim 34 haftalık hamileyim doktorum suyun fazla dedi bunda bi skntı var mı acaba başına gelen var mı
rainayaz Aryayyyyyyy benimde kese suyum fazlaydı kuzum korkma ama ben 36+4 haftalık doğum yaptım bu herkeste aynı şey olacağı anlamına gelmiyor 🤍
Sevvl Aryayyyyyyy benımde fazlaydı sıfır tuz sıfır şeker dedi ama gerçekten sıfr meyve şekeri bile yok dedi 1 haftada düzeldi ki ben asla tuzsuz yapamam
Yagmur_24 Aryayyyyyyy benim de fazlaydı sıvım son bir sıkıntı olmadı allahın izniyle sizde de olmayacaktır
Yagmur_24 Sevvl benim doğuma kadar fazlaydı ya tuz şeker yemesem de fark etmezdi maşallah sizinki iyiymiş düzelmiş
tosbiksmoms Aryayyyyyyy benimde fazlaydı 40. Haftada yatış vermişti dr. Suni sancı ile doğmuştu kızım.