Benim oğlumun topuk kanında da kah şüphesi çıkmıştı üniversite hastanesine gittik 5 defa kan aldılar her defasında değerleri düşüyordu doktor 34 haftalık doğduğu için normal yüksek çıkması demişti eğer ki dizinde bebeğiniz erken doğduysa değerlerin yüksek veya düşük çıkması normaldir Belirtilerine bakın eğer gözle görülen bir sorun yoksa çokta sıkıntı etmeyin çünkü böyle genetik rahatsızlıklar anne karnındayken başlıyor doğumdan sonra doktorlar illa ki farkediyoe yada hastanedeki ilk topuk kanında çıkıyor