Merhaba kızlar bebeğim 5 aylık olcak neredeyse anne sütü alıyor sadece ama biz yemek yerken falan hep ağlıyor yemek istiyor yanında yememeye çalışıyoruz su içsek bile bakıyor çok meraklı yemek istiyor doktorum 6 ay dolunca başlayalım dedi suan tabikide doktor ne derse öle yapıyorum ama sizede sormak istedim siz nasıl yaptınız fikir verir misin