2 aylık bebeğim yaklaşık 3 haftadır geceleri uykuya dalamıyor daha doğrusu sanki dalmak istemiyor gözleri kapanıyor ama inatla direniyor ve ağlıyor 3-4 e kadar böyle sürüyor karnı tok gazını da çıkarıyor ama neden böyle yapıyor anlamıyorum varmı böyle olupta çare bulan 😭