Selamlar, kızımın burun akıntısı var bu ara. Üşüttü büyük ihtimalle. Akıntıdan dolayı uyuyamıyor doğru düzgün. Tuzlu su vs yapıyorum ama çok bi faydası yok. Serum fizyolojik dışında gerçekten işe yarayan bir çözümü olan var mı? Cidden çok zorlanıyoruz. 21 aylık kızım bu arada.