Kızlar haftasonu bebeğimin ateşi 38.5 e yükseldi şans eseri farkettim hiçbi belirtisi yoktu uyuyordu ölçtüm ve doğru acile gittim acilde bana parol süspansiyon ve öksürük şurubu verdiler 2 gündür kullanıyoruz bu sabahta uyurken hırıltısı vardı bende çocuk doktoruna götürdüm yarım saat hava verdiler ve azeltin antibiyotik yazdı doktor geçmezse yatış yaparız dedi daha 3 aylık bol bol emziriyorum yapabileceğim doğal yöntemler varmı yatış şeklini değiştirmek vs gibi ilk gribi astım yada bronşite çevirmesinden korkuyorum