Merhaba güzel anneler. Tecrübelerinize ve yardımıniza ihtiyacım var. Kızım şuan 10 aylık idrar yolu enfeksiyonu oldu antibiyotik verdi
İ. Bundan 4 ay öncede olmuştu ama çok uzun sürmüştü yani biz 3 antibiyotik 6 iğne kullanmaistik nerdeyse 2 aya yakın sürdü. Yani sürekli temizliyorim.hatta ıslak.mendil bile kullanmıyorum yıkıyorum niye oluyor anlamıyorum. Hatta poposu kizardi iltihaptab o derece . Bı ara bı damla duymuştum unuttum ne olduğunu .Bitkisel bı çözümü var mı bildiginiz iyi geliyor dediğiniz yaşayan var mı yardım eder misiniz ?