yagizcinarsmom İkisini bir söylemeniz daha doğru hem bebeginizin hem sizin hemde cevrenizin buna aşina olmasi gerekiyor biz iki isim secerken ikisinide kullanicaz mantigiyla yola ciktik öbür türlü bebeginizinde kafasi karisabilir hangisine bakacagini bilemeyebilir yagız çınar diye seslenmek daha dogru olur hem sizinde esinizinde gonlu kirilmaz ☺️ hem uzun bir isimde değil ikiside ayni anda söylenebilir , bir tanidigimiz muhammet talha koydu baktigin zaman cok uzun ama anne baba öyle seslendigi icin bizde alistik muhammet talha diye sesleniyoruz ☺️