Benim ikizlerim var. Sütüm yetmediği için ilk haftadan itibaren anne sütü&mama kullandık. Şuan üç ay bitti biberon kullandığımız halde çok şükür meme reddi olmadı. Tabiki çocuğunuzun aç olduğunu gözlemlediyseniz illa emzircem inadından eziyet etmeyin bebeğe mama verin. Ama her zaman önceliğiniz emzirmek olsun. Her öğün önce emzirin on dk sonra mama verin. Emzirmeye sütünüz yoksa bile ara vermeyin emme alışkanlığını yitirmesin.