Selmabykslvi Arkadaşlar bebeğim 2 aylık aşı vurulcak yarın 2 tane 2 ay aşısı olanlar var mı ve nasıl yan etkileri oldu ağır mı geçiyor
Elifumay_devrilmez66 Selmabykslvi bizde biraz huzursuzluk yaptı ağladı falan biraz bide bacağın da aşı olan yer biraz şişti buz uygulaması yaptım sorun yaşamadım ateş falan da yapmadı çok şükür
Minmini Selmabykslvi hafif geçti çok şükür zaten içlerinee ateş yapma ihtimali olan tek bir aşı var verem (bcg). 37,5 görürseniz 1 çay kaşığı calpol verirsiniz çözülür🥰