Mavidnz42 Merhaba sevgili anneler. Sorum şu toki den hak sahibi olup hakkını başkasına devreden var mı? Varsa süreç nasıl işliyor bilgi verir misiniz?
humus19 Mavidnz42 devir teslim oluyormus , odedıgı kadarını ona odeyıp bankadan ustune alıyormussun bnde öerk edıyorum yapan varmı nasıl oluyor , o kişiyi nerden buluyorsunuz