senapulim 9 10 haftalık olsa tahmin yapardım ama şuan çok erken bebeğim 9+1 di ekrana bakınca direk kız dedim kararsız kalmadan duruşundan çok narin duruyordu hissim ve gördüğüm beni yanıltmadı 11+1 de dr kız tahmin etti ve kız çıktı🥰 ama kesene bakılırsa erkek tahmin ediyorum bunun doğruluk payını bilemem ama kese yuvarlaksa erkek fasulyeyse kız diyorlar hayırlısı olsun sağlıcakla kucağına al inşallah 🥰🙏🏻