15 günlükken düşmeye başladı şuan 24 günlüğüm bende hiç dikiş kalmadı. Oturma simidi olmadığı için başından beri emzirme minderine oturdum dik oturmam gereken yerlerde. Koltukta uzanırken yada bebeği emzirirken yan oturdum. Düşecektir az daha sabredin. Üzerine oturmayın canınız daha çok acır.