Merhaba hanımlar adetim ayın 9 unda olması gerekirken ayın 6 sında oldu ve adet oldum mu olmadım mı anlamadım bile hafif ve az olan bir şeydi aynı zamanda kırmızıdan daha çok siyahımsı bir durumdu ve 2 gündür de leke şeklinde ara ara kahverengi akıntım oluyor ama buna ben adet diyemiyorum ne olduğunu da anlayamadım sizce neden bu durum olabilir