Merhaba, kızım 9 aylıkken diş çıkardı. Şu an 13 aylık başka dişi yok. Çıkan dişinin yanındaki patlamış gibi beyaz diş görünüyor ama elime batmıyor. Doktoruna sorduğumda diş hekimi görebilir dedi. Diş hekimi araştırıyorum şu an. Aynı durumu daha önce yaşayan var mı acaba? Ne olmuş olabilir:(