Merhaba anneler🌸bebeğim 4ayına girecek bir kaç gün sonra.diş yeri çok kaşınmaya başladı.emerken memeyi ağzına sıkıp tutuyor,siz kaç ayında ve neden emzirmeyi durdurdunuz?yani memede uyuyor bazen,çok ağlasa memede susuyor o yüzden ileride nasıl ayırırım diye düşünmeye başladım.başınızdan geçenleri yazarsanız sevinirim)