Nickibosver Kızlar mama sandalyesi alacağım çok pahalı olsun istemiyorum çok kalitesiz de olsun istemiyorum. Bu modeli buldum hoşuma gitti kullanan var mı? Veya önereceğiniz bir marka (Görseli nasıl ekleyeceğim bulamadım) 🤣
Sebusebu Nickibosver ikea antilop. Diğerlerne cok para verme. Hem kullanışlı hem uygun hem de kocaman değil yer kaplamıyor
berennurseli Bende alacağım e bebekte baby plusun sweet mama sandalyesi bej rengi cok hosuma gitti hem kademeli kızım 6 aylık ama daha tam oturamıyor öne düsüyor😂 rahat ederim diye düsündüm
musslim_mom Nickibosver benim oğlan 3 yaş 3 ayına kadar kullandı, şimdi de kızım kullanacak in sa Allah, çok sağlam ve kullanışlı mama sandalyesi. Temizliği de çok kolay.
musslim_mom Nickibosver size kalmış, bizde vardı ama hiç kullanmadık, çünkü ilk başta bebek kilosundan dolayı, biraz tombikti, 1 yaşından sonra kilo verdi bu sefer de gerek kalmadı