Hllasaf Kızlar merhaba 6. Ayımız bitti artık mama da 2 numaraya geçtim dün ama bebeğim içmiyor neden olabilir anlamadım yaşayan var mı aynı durumu doktor alışır dedi ama geceden bu saate yediği sadece 2 ölçü mama