muazzezgnydn Kızlar bebeğim 8 aylık. Ek gıdaya geçtiğimizden beri sürekli kabızlık sorunumuz oluyor. Temiz içerikli bağırsak düzenleyici önerir misiniz? Ya da kabızlık için deneyimlediğiniz başka şeyler varsa onları da öğrenmek isterim ☺️
Ess92 muazzezgnydn ben su yulaf unu ve yumurtayla krep yapıyordum. Dışkıyı yumuşatıyordu. Faydasını göreceğinizi düşünüyorum tavsiye ederim.
kimbuannes Duphalac yada oralac şurup kızım 3 yaşında doğduğundan beri kabuzlık yaşıyoruz bu dediklerim şurup oluyor bağırsak düzenleyici ve benim kurtarıcım oldular sağlık ocağı doktoruna danışıp kullanabilirsiniz