Neolacaksimdi merhaba biz işlemi yaptırdık. Sadece iğne yaparken 30 sn ağladı. Sonra 10 dk bekledik ve işleme aldılar 5 dk da bitti. Çok güler yüzlü anlayışlı bir doktor. Hatta iğneden sonra kaka yapmıştı ıslak mendil isteyip kendileri temizledi. Bazı hastanelerde sizin yapmanızı bekliyorlar mesela. Yanınızda kendi numarasından bezi olsun. Emzik veya biberon mama neyse o olsun. Biz emzik verdik işlem sırasında.karton bardak falan gerek yok dedi.