Bebeğim 11 aylık. Yaklaşık 2-3 aydır besin reddi yaşıyoruz. Asla hiçbişekilde yemek yemiyor sadece mama içiyor halbuki eskiden mama içmezdi yemek yerdi. Farklı farklı tarifler hazırlıyorum her gün ama maalesef yediremiyorum ağzını kapatıyor açmıyor. Kendi önüne koyuyorum çünkü alışkın ama o şekilde yapınca da yemiyor tabağı atıyor. Doktora götürdüm iştahsızlık olabilir dedi sadece. Yemek dışında kâğıt peçete bulduğu an ağzına atıyor yutuyor o kadar dikkat ettiğim halde mobilyaları kemiriyor sürekli eli ağzında. Yarın başka bi doktordan randevu aldım ama öncesinde size sormak istedim ne yapmalıyım? Şimdiden teşekkürler