Gizemmyigit 4 aylıkken düzenli gelmeye başladı. 10. Ayda düzensiz olmaya başladı neden bilmiyorum.. şuan 13. Aydayız bu ay komple regl oldm 😢 yrn dr a gidicem
Nagihanalya Ben de 2 ay sonra oldum birde benim gibi olan arkadaşlar varsa normalde regl olunca ağrım çok olurdu normal doğum yaptım şuan yok maşallah diyelim benim gibi agrisi kesilen varmi doğumdan sonra
Asel_05 Nagihanalya benim de ağrım yok şuan 3. Gün gram ağrım olmadı bende şaşkınım maşallah diyelim 🥳
Esmaakts Nagihanalya ay hayır benim yine çok ağrımaya başladı ilk çocuğum normal doğum ama agrım yine fazlasıyla vardı belki bünyeden bünyeye fark var her insanda bir olmuyor derlerdi doğum yapınca geçer ama nafile ya ilk reglde böyle oluyor bilemedim bakalım ikincisinde nasıl olcak 😀