Merhabalar. 2 aylık bebeğimin çok fazla sancısı beraberinde ağlaması olduğu için doktorumuz gaita örneği vermemizi istedi. Sonuçta mukus ve amip kistleri tespit edildiği yazıyor. Doktorumuz parazit var teşhisi koydu. Ancak biraz araştırdığımda süt alerjisi ile karıştırılıyormuş. Amip antijeni testi yaptırmak gerekiyormuş.üstelik 6 aylıktan küçük çocuklarda amip görülmesi çok düşükmüş. Benzer bir süreç yaşayan var mı? Siz nasıl bir yol izlediniz?