biranneningunlugu5 sibelatlass bende bir çok şey denemiştim. Eğer açık yara şeklindeyse ilk başta bepantol plus kullanabilirsiniz gerçekten yaraları kapatıyor ben her emzirme sonrasında kullandım. 5-6 günde geçmişti. Sonra lansinoh krem kullanmaya başladım nemli kalsın diye
Ulviyye14 sibelatlass emzirmeden sonra bepantol krem sürüp sreç kapatın üzerine.emzirirken temizleyip emzirin.iyileşene kadar devam edin.ben faydasını gördüm,İnşallah siz de görürsünüz
biranneningunlugu5 sibelatlass valla ağlaya ağlaya emzirdim. Çok zordu. Hala daha verirken zorlanıyorum ama eskisi kadar aska değil. Benimkinde de kanama oldu. Hatta sağma makinesi aldım o da çok zorladı canımı acıttı. Silikon göğüs ucıda denedim. Ama hiç biri fayda etmedi.
biranneningunlugu5 sibelatlass benim göğsüm yarılmıştı. O yarıktan süt akıyordu bide. Gerçekten çok çok zor bi dönemdi. Bir çok şey denedim. Kaç kere doktora gittm. En son bepontol plus önerdiler onu denedim. Eğer açık yaranız varsa çok iyi gelicek.
ess91 atsmms benimkini kesmedi ya delircem gercekten gumus kapaga cok guvenmistim suan acidan bebegi emziremiyorum
biranneningunlugu5 atsmms maalesefki açık yaralarda gümüş kapak tehlikelş olabiliyor. Çünkü nemli bırakıyor ve açık yara nemli bi şekildeysen iyileşemez
Elifadaannesi sibelatlass düşün ki göğüs ucum kopmuştu bebeğim emdikçe kan geliyordu tek sarı kantaron yağı düzeltti
sngzr Pompa kullanıyorsanız bir süre ara verin, gümüş başlık ve chicco göğüs ucu kremi çok iyi gelmişti bana. Başka kremler de denedim ama olmadı. Kantoron yağını söylediler olmadığı için zeytin yağ kullanmıştım ama o da çare olmamıştı.
yagmure17 sibelatlass doğum öncesi lansinoh kullanmaya başladım doğum sonrası devam ettim ama aşırı yara oldu linolin fito garmastan gümüş kapak ne varsa kullandım geçiremedim taki bebeğim düzgün emmeyi öğrenene kadar. Eğer doğru şekilde emmezse istediğin kadar uğraş yeniliyor her emzirmede
tugcecet sibelatlass berbat 2 hafta geçirdim göğüs ucu yarası yüzünden çığlık atıyordum ağlıyordum emzirirken işkence gibiydi bana taki göğüs kalkanı alana kadar Philips Aventin benim kurtarıcım mutlaka dene
annebenanneoldum Yaralarınız nasıl? Benimki boncuk gibi olan yerin tam birleşme yerinde kesik gibi hiç kanama falan olmazdı kreşten gelip emmek isteyince baktım beyaz krem gibi bir sıvı geliyor oradan inanılmaz acıyor. Hastaneye mi gitsem karar veremedim
sibelatlass Herkese teşekkürler arkadaşlar 🙏🏻 Garmastan pomad önerdi bir arkadaş bugün kullandım iyi geldi gibi Bir onu deneyin derim Herkesten Allah razı olsun 🌸