Kızlar elimde 2 numara ve 3 numara bebelac mama var. İkisi de 800 gr. Uyguna vereceğim
gaye2601 3 numara yi kaç TL vereceksin canım
100710 800 gram paket açılmamış canım 130 liraya veririm uygunsa senin için de
gaye2601 Canım bir yaş üstü demi bebeğim şuan 13 aylık
gaye2601 Bebeğim 13 aylık canım elindeki 3 numara bir yaş üstü demi
….
100710 9. Aydan itibaren diyor canım ben de kullanmadım hiç
100710 hipp kullanıyorum ben
gaye2601 Sadece Bebelac ise ben onun 4 numarasını alıyorum canım
Baya uygunmuş. Üstte kalsın
Nacafa Evet 🙏🏻
2 numara kaç TL