Sumeyyefurkan Güzel anneler oğlum üç aylık oda soğuk oluyor sabaha karşı üstünü de açıyor uyku tulumu almam gerekiyor mu alsam büyük olurmu memnun kaldığınız uyku tulumu varmı
TubaB Sumeyyefurkan geçen kışı biz full kundakta geçirdik , o yüzden uyku tulumuna ihtiyaç duymadık. Son bir aydır uyku tulumuyla yatıyor öok rahatşadım sürekli hareketli zaten 10 aylık üstünü açıyordu.
Deletedmom_68 Sumeyyefurkan boynuna dikkat edin kafasının geçebileceği genişlikte olmasın hatta direkt kundak uyku tulumlarından bakabilirsiniz kendi bedeninde geçen biri paylaştı tanıdığının bebeği uyku tulumunun içine girerek nefessiz kalıp vefat etmiş maalesef uyarmak istedim
Haffuse Ben kizomi kundaktan cikardigimdan beri uyku tulumu kullaniyorum. 1⁵ yasinda, 9 aylik al sorun olmaz,kollarini kivir yeter.
Ranataa Ben giydirdim 3 aylıkken 1 yaş almıştım kolları bacakları büyük geldi katladım. Geniş olması sorun değil rahatlık açısından daha iyi. Elyaflı olanlar terletebilir. Pamuk veya Pazen kumaş tercih edebilirsiniz evinizin ısısına göre