Kızlar benim bebegim 40 günlükken bağırsak enfeksiyonu geçirdi iki gün hastanede yattık ama ishali hala geçmedi bir hafta oldu hala.sulu dışkılama yapıyor istahida iyi her iki üç satte bir 150 ml içiyor bundurum normalmi ishal kaç günde geçiyor yaşayan varmı aranizda