Merhaba kızlar, bebeğim 6 aylık oldu bugün ama son 1.5 aydır yabancı biri ( teyzem, kuzenlerim, dedem ve eşimin tarafından akrabalar ) kucağına alınca hemen ağlıyor. Kalabalık bir gezmeye falan gitsem ev ortamında, insanlara bakıp bakıp ağlıyor. Aranızda yaşayan var mı, nasıl geçer ne zaman geçer? Normalde çok güleç bir bebek, markette eczanede biri uzaktan iletişime geçse hemen güler sesler çıkarır ama dediğim gibi kucağa alınınca ağlıyor, kalabalık ortama girince durup durup ağlıyor artık hiçbir yere gitmek istemiyorum. Ananesine, teyzelerine, babannesine, halalarına, babasına ve bana böyle değil.