Merder bizdede aynısı oldu kulak arkadında kızarıklık varsa bebek egzemasıymış doktorumuz zeytinyağı sür dedi ama zeytinyağının asidini çıkarmak gerekiyor bir tavada zeytinyağını ısıtın hafif kızmaya yakın altını kapatın bu şekilde asiti çıkıyor daha sonra ben onu kapaklı bir kaba aldım iyice soğuyunca günde bir kere sürüyorum ve uzun süre gidiyor, banyodan sonra poposunada sürüyorum pişiği önlüyor