Valla çözümü bence yok sonuçta deri altı yarası benim karnımda değil ama yanlarda öyle bir mosmor yirtiklar oluştu ki hamileligin sonlarında bazen ağlıyordum. Doktora ultrason bakarken bunların çaresi var mı dedim yok dedi benimde oglumdan kaldı onlar bize çocuklarımızın hatırası dedi. Doğumdan sonra lekeler için burda doktorun kliniğine gittim dermatolog içimde kalmasın sorayim dedim gösterdim bana öyle bir tepki verdi ki ‘ amaaan o ne öyle’ yaptı lazerle ışlem yaparız baya düzelir dedi o da beyazlatcak yani zaten zamanla soluyor beyazliyor kadın para uğruna bir insanın psikolojisini bozacak biri olduğunu anladım tepkisinden kendiside 3 çocuklu doktor cahil biri bile değil sanki ne gösterdiysem korkunç bir şey gibi ağzını açıp gözünü patlatarak konustu