ddry
Benim ikizlerimde bu ay 1 yaşına girdiler bizde de aynı durum var yani akşam 9 da yatıp gece kalkmazlardı (dışarda dahi olsak uyku saati şaşmazdı) ama şuan sık sık uyanıyorlar tekrar uykuya döndürmeye çalışıyoruz bazen ısrarla uyumuyorlar ve çok erken kalkıyorlar öğlen uykumuzda tek uyku ve 1 saatlik. Akşamüstü yatırınca gece asla uyumuyorlar normalde 2 uyku olması gerekir ama maalesef 🥹