Yasse1208 Evet gittim rahim ağzımda yara varmış canım. Fitil verdi bide antibiyotik çünkü ayriyeten enfeksiyonum da varmış onları kullandım bide smear testi yaptırdım temiz çıktı. İlişkiden sonra lekelenme rahim ağzıyla ilgili oluyor dedi doktor o yüzden şikayetimi söyleyince direk rahim ağzına bakalım dedi. Eğer ilişki sonrası şikayetin geçmezse yarayı yakabiliriz 5 dakikalık bir işlem muayenehnaede yapıyorum dedi. Neyse sonra ben fitil falan bitince gözlemledim ilişki sonrası lekelenme olacak mı bir daha diye olmadı çok şükür. Bu durum 70% tüm kadınlarda varmış ama bazısı belirti verip bazısı vermiyormuş zararlı bir şey değil ama o yara orda durduğu müddetçe bir enfeksiyon kaynağı olabiliyor yani devamlı enfeksiyon yaratabilme potansiyeline sahip çünkü orası kızarık ve hassasmış. Rahim içi dokunun rahim ağzına yerleşmesiymiş aslında yani aslında bir “yara” değil ama görüntüsünden dolayı öyle deniyormuş. Çoğunlukla doğuştan olan birşeymiş. Şikayet yaratmadığı sürece bir önemi yok dedi doktor sadece düzenli aralıklarla smear testi yaptırmak önemli dedi kötü hücre oluşumunu engellemek ve tespit etmek amacıyla. Sende bi gidip baktır canım