1 yaş bebeğimde uzun zamandır geçmeyen pişik vardı doktor gaita testi istedi kendisi nöbetçi değilmiş yarın ulaşacağım kendine ama sonuçlarda bazı sahalarda 1-2 lökosit görüldü diyor internetten araştırdım (bağırsak mukozasını irrite eden bir enfeksiyon veya iltihabi bir durumun olabileceğini düşündürmelidir.) diyor bu neden olur bu durumu yaşayan varmı 🙏