elif111522 oğlumun ilk dogum gununde organizasyon sirketi tutup evi suslettim butun sulaleyi cagirdim başka sehire gelin geldim ailem bile geldi memleketten ilk torun ilk dogum gunu diye esimin tarafi asiri kalabalik en az 35kisi vardik ama 2yas dogum gununde sadece aile ici yaptik cocugum esim ben her sene gerek yok boyle biseye zaten 1yas ilk dogum günü hatira kalsın maksatinda yaptik ki sulale cocuk gormeyede gelmemisti hem bebek buyusun hem dogum gunune denk getirelim diyorlardi o yuzden de boyle yaptik simdi kızım oldu onada aynı bu sekilde yaparim ilk dogum gununu sonrasi aile ici olur hep hatta ikisininkinu ayni gun kutlarim aralarinda 1hafta var sadece