Merhaba kızlar bebeğim doğduğundan beri geceyi gündüzü ayıran bi bebekti geceleri ben zorla uyandırıp emzirdim hep ama bu 4. Aya girdiğimizden beri geceleri saat başı bazen yarım saatte bir ağlayarak uyanıyor emziriyorum ben çde kucakta falan sakinleşmiyor ama dün gece emmek bile istemedi uyanma sebebini anlamaya çalışıyorum ama bulamadım başına gelen var mı sizde neden uyanıyor olabilir netten baktığımda altını ıslattığı için olabilir diyor ama ben geceleri altını açmıyordum şuan rahatsız olacağını düşünmüyorum anlayamıyorum gündüzleri de 40 dakika falan uyuyor uykusuz kaldım iyice