mavikalpefe124 Oğlum 17 aylık, anne, baba, dede, nene, abla, abi, gel, araba, gitti, bitti,mama, meme aklıma gelen bunlar. İkili cümlede sadece, anne mama ya da dede gel diyor. Kulelerini diziyor, bisikleti var evde onu alıp üzerine binip kendini gezdiriyor. Dışarıda kendi bebek arabasını ittiriyor. Tek sorunumuz oral dönememiz maalesef bitmedi. Kahvaltısını kendi yapıyor kendi yiyor, meyve vs hep kendi yer. Süpürgemi alır evi süpürmeye çalışır, toz bezi görsün masaları siler , viledayı alır yerleri siler. Onun dışında banyo yapmak isterse elimden tutar banyo kapısına götürüp saçlarını ovalar ki duşa sokalım diye. Merdivenleri çıkar, kaydıraktan kendi çıkıp kendi kayar. Bu aralar asansör favorimiz hep o çağırır 😂Aklıma gelen bunlar