Aynı dert bizde de var. Kızımın yoğun bakım geçmişi var o yüzden hastane, hemşire, doktor, ilaç ile ilgili bir travması var. Beyaz giyen birisini bile görse doktor sanıyor, korkuyor. Nasıl geçecek bilmiyorum. İki yaş aşısı yaklaşıyor. Beni de düşünce sardı. 😔