ygtmom Kızlar merhaba bebegıme hangı ek gıda tarıflerıyle güzel kılo aldırabılırım, hemsıremız çok yavaş ve az kılo aldığını söyledi. Var mıdır bana verebileceğiniz bir tarif yada yontemınız ?
livanurvealpinannesi61 ygtmom 6 cı aydan itibaren kilo alımı azalır yavaşlar bu normal yani ayda 100 200 gr normaldir
Ezzzzi ygtmom irmikli muhallebi yapabilirsin , meyveli yoğurt , dokunmuyorsa yumurta. Benim kuzenimin kızı çok zayıftı, sık yedirerek kilo aldırdı , az ve sık , şuan ayındakileri geçti kilosu